Moi!
Tänään, kun kävin kaupassa ostin kissanpurkkiruokaa. Varmaan TOSI kiinnostava tieto, mutta aivan sama... Muuten www.hevosinfo.com on tosi hieno paikka kannattaa käydä siellä. Mun nimimerkki on siellä *jännitys tiivistyy* Essu.
Terv. Essu.1
torstai, 16. maaliskuu 2006
Moi!
Tänään, kun kävin kaupassa ostin kissanpurkkiruokaa. Varmaan TOSI kiinnostava tieto, mutta aivan sama... Muuten www.hevosinfo.com on tosi hieno paikka kannattaa käydä siellä. Mun nimimerkki on siellä *jännitys tiivistyy* Essu.
Terv. Essu.1