Moi!

Tänään, kun kävin kaupassa ostin kissanpurkkiruokaa. Varmaan TOSI kiinnostava tieto, mutta aivan sama... Muuten  www.hevosinfo.com on tosi hieno paikka kannattaa käydä siellä. Mun nimimerkki on siellä *jännitys tiivistyy* Essu.

Terv. Essu.1